مشاوره انجام پروپوزال ارشد انجام پایان نامه دکتری تهران تبریز اصفهان شیراز

پایان نامه تهران تبریز شیراز لرستان مازندران پروپوزال مشهد خوزستان ارومیه رشت یزد

انجام پروپوزال فوری پایاننامه ارزان فوری تحلیل آماری شبیه سازی دانلود مقاله تضمینی

دانلود رایگان پایان نامه شیمی هنر بیولوژی پروپوزال روانشناسی فلسفه آموزش زبان مترجمی میکروب شناسی پزشکی صنایع تربیت بدنی

isi تخفیف پروپوزال پایاننامه قسطی علوم سیاسی اجتماعی فرهنگی پایان نامه کامپیوتر مدیریت حقوق معتبر دانلود رایگان مقاله

مقاله کنفرانسی ویرایش پایاننامه ترجمه تایپ فوری دانشجو دانشگاه آزاد دولتی سراسری pdsabz20
مشاوره انلاین انجام پایان نامه انجام پروپوزال ارشد دکتری pdsabz20
فناوری بیومتریک 09123600694
چهار شنبه 8 آبان 1398 ساعت 12:24 | بازدید : 49 | نویسنده : متخصصین گروه تحقیقاتی پلاسما | ( نظرات )

بیومتریک ک سیستم شناخت الگو می باشد که از ویژگی های فیزیولوژیکی نظیر چهره و کف دست و عنبیه یا ویژگی های رفتاری نظیر امضا و گفتار برای تایید و شناسایی استفاده می کند . رویکرد بیومتریک شناخت فرد و تایید هویت ادعایی با استخراج ویژگی رفتاری بیومتریک می باشد که این ویژگی رفتاری به عنوان داده ی ورودی ارائه می گردد و با بانک داده ای در دسترس مطبقت می یابد . سیستم بیومتریک دارای چهار فرایند پردازشی می باشد در مرحله ی حسگری تصویر بیومتریک گرفته می شود و به عنوان ورودی در سیستم ثبت می گردد و برای تایید و شناخت مورد استفاده قرار می گیرد. در مرحله ی استخراج ویژگی ، ویژگی داده ی ثبتی به عنوان مجموعه ای از ویژگی ها استخراج و ذخیره می گردد . و سپس برای تایید و شناسایی پردازش می گردد . در مرحله ی انطباق نیز ویژگی های استخراج شده با مجموعه ای از ویژگی های ذخیره ای در بانک داده ای مطابقت می یایند و میزان شباهت به عنوان نمره ی انطباق اندازه گیری می شود و حد آستانه نیز تعیین می گردد . در مرحله ی تصمیم گیری نیز ادعای کاربر یا به عنوان ادعای اصلی مورد پذرش قرار می گیرد و یا به عنوان ادعای جعلی پذیرفته نمی گردد و این بسته به نمره ی انطباق دارد . تحلیل سیستم بیومتریک با استفاده از پارامتر های گوناگون نشان داده می شود . (1 تا 4) .
بیومتریک اندازه گیری داده های بیولوژیکی می باشد که توسط آن احراز هویت فرد با تحلیل ویژگی های فیزیکی نظیر چهره و چشم و انگشت نگاری انجام می پذیرد . هر نوع ویژگی فیزیولوژیک انسان را می توان به عنوان بیومتریک در نظر گرفته شود مشروط بر اینکه بتواند نیاز های جهانی شدن را که بیان کننده ی این است که هر فرد ویژگی را که قابل اندازه گیری است پردازش می کند، بر طرف نماید . علاوه براین صفت یا ویژگی بایستی منحصر به فرد باشد بدین ترتیب صفتهای مابین دو فرد بایستی از نظر ویژگی ها و عملکرد ها متفاوت باشند و در این ویژگی ها پارامتر های مورد استفاده قابل اندازه گیری هستند و این پارامتر ها نشان دهنده ی دقت سیستم بیومتریک طراحی شده می باشند . یک سیستم بیومتریک شامل ابزار ورودی و مرحله ی پردازشی و بانک داده ای می باشد . به منظور شناسایی ویژگی فیزیکی هر فرد نظیر کف دست و چهره و انگشت ، ویژگی های این موارد بایستی توسط ابزار ورودی ثبت گردند و پیش از ذخیره سازی پردازش شوند و بعد ها برای انطباق مورد استفاده قرار گیرند . مرحله ی پیش پردازشی شامل الگوریتمهایی می باشد که ویژگی های استخراج شده را به بردار های ویژگی تبدیل می کنند و در بانک داده ای ذخیره می کنند . یک دسته بند از این بردار های ویژگی استفاده می کند و صفت ناشناخته ی ورودی را با بردار ویژگی ذخیره شده با استفاده از آستانه ی تعیین شده جهت مقایسه انطباق می دهد . نمرات تطبیقی برآورد می گردند و ورودی به دلیل نمره ی انطباقی حداکثری به عنوان عامل اصلی و یا به دلیل نمره ی انطباقی پایینتر از آستانه ای یه عنوان عامل جعلی در نظر گرفته می شود .
پارامتر های مورد استفاده برای اندازه گیری عملکرد سیستم بیومتریک بدین قرارند :
1- تایید : تاید به عنوان انطباق یک به یک تعریف می گردد که شامل تایید یا انکار هویت ادعایی شخص با مقایسه ی قالب ذخیره ای هویت ادعایی و اندازه گیری میزان شباهت می باشد . 2- شناسایی : به عنوان انطباق یک به چند تعریف می گردد که در آن هویت فرد با تمام قالب های ذخیره شده ی مجموعه ای از ویژگی های گوناگون در بانک داده ای مقایسه می گردد . و نیز میزان انطباق با نمره ی انطباق تعیین نیز شود . 3- تنوع درون کاربری : به معنی تنوع مشاهده شده در مجموعه ی ویژگی بیومتریک فرد می باشد ( مثلا کف دست یک شخص تحت شرایط گوناکون متفاوت است و به این به دلیل شرایط پوستی و انواع موقعیتهای قرار گیری کف دست می باشد) . 4- شباهت بین کاربری : ویژگی های استخراج شده از افرادی که با یکدیگر مشابهند نظیر دو قلو های همسان که چهره ی مشابه و کف دست مشابه دارند . سیستم بیونتریک ویژگی فرد را یا به عنوان ویژگی اصلی و یا به عنوان ویژگی جعلی طبقه بندی می نماید . سیستم ممکن است دو نوع خطای شناختی داشته باشد . و به غلط ویژگی جعلی را به عنوان ویژگی اصلی تایید کند و یا فردی با ویژگی اصلی را به عنوان ویژگی جعلی نپذیرد . و این منجر به انطباق غلط می گردد .5- عدم انطباق غلط (false non-match): وقتی نمونه هایی از ویژگی های بیومتریک اشخاص به عنوان عامل انطباق شناخته نمی شود ، این باعث false non-match می گردد . این موضوع بیشتر به دلیل تعامل غیر صحیح کاربر با سنسور است ( به عنوان مثال قرار دادن غیر صحیح کف دست بر روی سنسور و یا قرار گیری غیر صحیح چهره در جلوی دوربین و غیره .) 6- انطباق غلط : وقتی نمونه هایی از افراد گوناگون به صورت غلط به صورت منطبق شناخته شوند ، نتایج منجر به انطباق غلط می گردد . این موضوع بیشتر به دلیل شباهت بسیار زیاد مابین افراد می باشد ( شباهت در چهره ی دو قلو های همسان و شباهت در دستخط و غیره )7- میزان نپذیرفتن کاذب (false rejection rate) و یا میزان پذیرش کاذب ( false acceptance rate) : تلاشهای متعدد و گوناگون سیستم جهت ثبت و یا نپذیرفتن با ( false acceptance rate اندازه گیری می شود و false rejection rate کسری از نموره ی جعلی می باشد . FRR و FAR توابع آستانه ی سیستم می باشند و در صورتی که آستانه افزایش یابد FAR کاهش خواهد یافت اما FRR افزایش خواهد یافت و عکس این نیز ممکن است . بنابراین برای یک سیستم بیومتریکی مشخص خطاها نمی توانند بطور همزمان با تغییر آستانه کاهش یابند . آستانه های گوناگون جهت اندازه گیری عملکرد با کمک پلات های DET و ROC خلاصه می گردد . 8- میزان پذیرش اصلی : بخشی از نمرات اصلی که فراتر از آستانه قرار می گرند . 9- نرخ شناسایی : نرخی که در آن مدعیانی که در دیتا بیز هستند به درستی شناسایی می شوند . 10- ناتوانی در ثبت : در صورتی که فرد نواند به درستی با سنسور تعامل یابد 11- نمره ی انطباق : طبقه بندی کننده بردار های انطباقی ذخیره شده را با بردار های ویژگی استخراج شده از ویژگی ورودی مقایسه می کند و شباهت مابین دو نمونه را با محاسبه ی نمرا ت انطباقی اندازه گیری می کند .

 

 

«گروه تحقیقاتی پلاسما»

02166954926 /////// 09123600694

ترجمه فوری مقاله پایان نامه پروپوزال سمینار، پرداخت اقساطی، ترجمه ارزان متون تخصصی،

مبانی نظری و ترجمه فصل دوم، تایپ و ترجمه با تخفیف ویژه، تحلیل آماری

پیگیری فوری چاپ ارزان کتاب، معرفی جهت چاپ مقاله در ژورنال های معتبر

Email: PDsabz@yahoo.com

Telegram:  @PDsabz20

Instagram: Plasma_Consulting_Group

 
برچسب‌ها: فناوری بیومتریک ,

موضوعات مرتبط: برق- الکترونیک , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بررسی نظری به دام اندازی نور در سلولهای خورشیدی سیلیکونی پلی کریستالین با فیلم نازک
سه شنبه 7 آبان 1398 ساعت 11:29 | بازدید : 71 | نویسنده : متخصصین گروه تحقیقاتی پلاسما | ( نظرات )

این مقاله ارائه کننده ی یک مطالعه ی نظری در رابطه با به دام انداختن نور در سلولهای خورشیدی فیلم نازک پلی کریستالین سیلیکون می باشد که این سلولهای خورشیدی دارای سطوح پراکنده ای هستند و این مطالعه از نرم افزار تحلیلی نیمه رسانای پیشرفته تجاری استفاده نمود . پراکندگی نور در این نرم افزار با استفاده از برخی پارنتر ها و نوابع توزیعی زاویه ای مورد مدلسازی قرار گرفت . اثرات این توابع بر روی جذب محاسبه شده در سلولهای خورشیدی فیلم نازک پلی کریستالین سیلیکون این می باشد که جذب نوری با افزایش پرتکندگی نور افزایش می یابد . این جذب فزاینده منجر به ایجاد یک جریان نوری می گردد و لذا می تواند کارایی سلول خورشیدی را افزایش دهد . با این حال برای موادی با کیفیت پایین ، میزان پارامتر غباری می تواند منجر به کاهش در جریان مدار کوتاه به دلیل نقصان زیاد و فزاینده در نو ترکیب گردد . علاوه بر این نتایج این مطالعه نشان می دهد که برای موادی با کیفیت پایین بافت سطحی جلو نسبت به بافت سطحی پشت اولویت دارد .
فوتوولتایکهای سیلیکونی با فیلم نازک دارای پتانسیل زیادی برای کاهش هزینه ی ساخت سلولهای خرشیدی و مدولها هستند و دلیل این موضوع کاهش در مصرف مواد و توانایی ایجاد سلولهای خورشیدی در بستر های خارجی ارزان می باشد . با این حال به دلیل کاهش در ضخامت مواد جذب کننده و به دلیل کیفیت پایین مواد کارایی سلولهای خورشیذی سیلیکونی کریستالی کمتر از کارایی سلولهای خورشیدی ویفر سیلیکونی می باشد . یکی از روشهای افزایش کارایی سلولهای خورشیدی سیلیکونی بکار گیری تکنیک به دام انداختن نور می باشد و این تکنیک برای تداوم بخشی به مسیر نور در سلول خورشیدی بکار می رود . ساختار های به دام اندازی نور بیشتر به اجرا در می آیند زیرا که سلولهای خرشیدی سیلیکونی با فیلم نازک تمامیشان قرمز نیستند و فوتونهای نزدیک مادون قرمز نیز جذب می شوند و این جذب بیشتر زمانی اتفاق می افتد که طول مسیر نور درون مواد طولانی تر از ضخامت لایه ای سیلیمونی کریستالی نباشد . به دام اندازی نور را می توان با افزودن بستر پراکنش به یکی از چند رابط در سیستم سلول حورشیدی فیلم نازک به اجرا در آورد . به منظور بکارگیری این بستر ها به صورت صحیح ، درک مفصل پراکنش نور در سلولهای خورشیدی سیلیکونی با فیلم نازک بسیار حائز اهمیت است . متاسفانه توزیع نور درون فیلم نازک سیلیکون به صورت تجربی و آزمایشی قابل دسترس نمی باشد . بنا به این دلیل شبیه ساز نوری ابزار ضروری برای ارتباط دادن عملکرد سلول با ویژگی های نور ی و هدنسی بستر پراکنشی می باشد . بسته های ابزار شبیه سازی نیمه رسانای دو بعد ی بصورت تجاری در دسترس می باشند برنامه های پیشرفته ی گوناگون برای مدلسازی سلولهای خرشیدی با فیلم نازک برنامه های ساختار فوتونی و تحلیل میکرو الکتریک و برنامه ی ASPIN و برنامه ی تحلیل نیمه رسانای پیشرفته می باشند که برای گروههای گوناگون تحقیقاتی مورد استفاده قرار گرفته اند . (1-2-3-5 ) . تحقیقاتی در رابطه با مدلسازی نوری ساختار های سلول خورشیدی سیلیکونی با فیلم نازک تنظیمات به دام اندازی نور انجام پذیرفته است . به عنوان مثال زامن و همکارانش به تاثیر تماسها و زبری رابط بر سلولهای خورشیدی سیلیکونی با فیلم نازک پرداخته اند . (4-5) . دو مینه و همکارانش پراکمش نور را از سطوح بافتاری نانو یا میکرو مدلسازی نموده اند . علاوه بر این پژوهشهایی در رابطه با ارزیابی تجربی و آزمایشی به دام اندازی نور ساختار های نوری گوناگون و توصیف عددی آنها انجام پذیفتت . ساول‌های خورشیدی ساخته شده از ویفر‌های سیلیکون، کاربرد بسیاری دارند. سلول‌های تکی، برای فراهم کردن توان لازم دستگاه‌های کوچک‌تر، مانند ماشین حساب الکترونیکی به کار می‌روند. آرایه‌های فوتوولتاییک، الکتریسیته پایدار و تجدیدپذیری را تولید می‌کنند که عمدتاً در موارد عدم وجود شبکه ی انتقال و توزیع الکتریکی کاربرد دارد. برای مثال می‌توان به محل‌های دور از دسترس، مانند ماهواره‌های مدارگرد، کاوشگرهای فضایی و ساختمان‌های مخابراتی دور از دسترس اشاره کرد. علاوه بر این استفاده از این نوع انرژی امروزه در محل‌هایی که شبکه ی توزیع هم موجود است، به منظور کمک به کم کردن تکیه و فشار بر سوخت‌های فسیلی و دیگر دشواری‌های محیط زیست و نیز از دیدگاه اقتصادی مرسوم شده‌است.امروزه انسان با پیشرفت‌هایی که در زمینه‌های مختلف کرده است، نیازی روزافزون به انرژی پیدا کرده و لذا در پی تأمین انرژی مورد نیاز از منابع مختلف تجدید پذیر است. یکی از این منابع که طی ۲۰ سال اخیر، از آن استفاده می‌شود، انرژی خورشیدی است. خورشید در هر ثانیه حدود ۱۰۰۰ ژول انرژی به هر متر مربع از سطح زمین منتقل می‌کند که با جمع‌آوری کردن آن می‌توان انرژی مورد نیاز برای کارهای مختلفی را تأمین کرد.

 

«گروه تحقیقاتی پلاسما»

02166954926 /////// 09123600694

ترجمه فوری مقاله پایان نامه پروپوزال سمینار، پرداخت اقساطی، ترجمه ارزان متون تخصصی،

مبانی نظری و ترجمه فصل دوم، تایپ و ترجمه با تخفیف ویژه، تحلیل آماری

پیگیری فوری چاپ ارزان کتاب، معرفی جهت چاپ مقاله در ژورنال های معتبر

Email: PDsabz@yahoo.com

Telegram:  @PDsabz20

Instagram: Plasma_Consulting_Group

 

موضوعات مرتبط: برق- الکترونیک , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شبیه سازی عددی سلولهای خوزشیدی پشت سر هم و انفرادی CGS/CIGS با استفاده از نرم افزار
سه شنبه 7 آبان 1398 ساعت 11:26 | بازدید : 98 | نویسنده : متخصصین گروه تحقیقاتی پلاسما | ( نظرات )

در این مقاله شبیه سازی های عددی سلولهای خورشیدی یک پیوندی و دو پیوندی بر اساس ویژگی های الکتریکی دی سلنید گالیوم مسی و دی سلنید گالیوم ایندیوم مسی با استفاده از ابزار شبیه ساز اطلس سیلواکو دو بعدی فیزیکی انجام پذیرفت . ویژگی های J-V و کارایی کوانتوم خارجی EQE بر اساس نور AM1.5 شبیه سازی شد . در این مقاله CGS که در آن سلول خورشیدی به عنوان سلولی حائز اهمیت مورد استفاده قرار گرفته و سلول خورشیدی CIGS که به عنوان سلولی کم اهمیت استفاده شده به شکل پشت سر هم آمدند و و کارایی و بازده تبدیلی باالایی را از قبیل 18.92 و 20.32 درصد نشان دادند . نتایج شبیه سازی ما از سلول خورشیدی با نتایج آزمایشی دیگر از نظر کارایی بسیار مشابه می باشد و کارایی هر دو بالاست . پارامتر های فوتو ولتایک شبیه سازی شده ی CGS/CIGS سلولهای پشت سر هم عبارتند از : چگالش جریانی با مدار کوتاه و ولتاژ مدار باز و و عامل پر کننده ی ff با 89 درصد و کارایی تبدیل


موضوعات مرتبط: برق- الکترونیک , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شبیه سازی های سلولهای خورشیدی اطلس سیلواکو 09123600694
دو شنبه 6 آبان 1398 ساعت 22:51 | بازدید : 74 | نویسنده : متخصصین گروه تحقیقاتی پلاسما | ( نظرات )

  شبیه  سازی  های  سلولهای  خورشیدی   اطلس   سیلواکو  برای  اولین  با ر  توسط  محققان   دانشکده  ی نیروی  دریایی   انجام  پذیرفته  اند  .  میکاپولوس  (1) به  بررسی  امکان  پذیری   طراحی  سلولهای  خورشیدی  با  استفاده  از   نرم  از   افزار   اطلس   سیلواکو  پرداخت  .  میکاپولوس   از  نرم  افزار   سیلواکو  استفاده  نمود  و  سلولهای  خورشیدی   تک  اتصاله  را   با  گالیوم  آرسنید  شبیه  سازی  نمود  و  وی   سلولهای  خورشیدی   دارای  دو  محل اتصال   را  با   فسفید   گالیوم  ایندیوم  و  گالیوم آرسنید  شبیه  سازی  کرد  و  همچنین   سلولهای   خورشیدی  دارای  سه  محل  اتصال  را  نیز  با استفاده  از  گالیوم آرسنید  و ژرمانیوم   شبیه  سازی  کرد  .  بالاترین    کارایی  بدست آمده  در  سلول  خورشیدی   دارای  سه  محل  اتصال  29.5 درصد  بود  .  این   نتیجه  مطالبق  با  29.3 درصد  کارایی  بدست  آمده  از  سلولهای  خورشیدی  سه  اتصاله  ی  حقیقی  در  تولید  بود  .  بیتز  (2)   نیز   در  رابطه  با  استفاده  از  نرم  افزار  سیلواکو  برای  شبیه  سازی  سلولهای  خورشیدی   پژوهشهایی   را ارائه  نمود .  گرین  (3)   کانفیلد (4)  نیز   به  طراحی  سلولهای  خورشیدی  اطلس   سیلواکو  پرداختند   .  هدف   سلولهای  خورشیدی   تبدیل   انرژی   نور  به  انرژی   الکتریکی   می  باشد    و  نور  از  فوتون    تشکیل  شده  است   و  این  فوتونها دارای  انرژی  می  باشند  که  وابسته  به  رنگ و  طول  موج   نور    می  باشند .  انرژی  الکتریکی  زمانی  ایجاد  می  شود  که   فوتونها  الکترونها  را  از  نوار  ظرفیت  به   نوار  رسانا  در  مواد   نیمه  رسانا   تحریک   نمایند.    اطلس   سیلواکو  نیز  به  عنون    نرم  افزار  شبیه ساز  مورد  استفاده  قرار  میگیرد  و  سیلواکو  مجموعه  ای  از    برنامه  های  نرم  افزاری  را ارائه می  دهد  که   به  عنوان  ابزار  مجازی   ساخت  ویفر   استفاده  می  شود  .   دانشکده  ی  نیروی  دریایی    دارای  تعدادی  محقق  می  باشد  که  مقالاتی  را  در  رابطه  با  استفاده از   اطلس   سیلواکو  با  هدف   مدلسازی  سلولهای  خورشییدی   ارائه  نموده  اند .   تحقیق  در  رابطه  با  سلولهای  خورشیدی   .  زمانی  آغاز  شد  که  ادومد  برکوارد   تاثیر   فوتوولتایک  را  در سال  1839  کشف  نمود .  وی  بیان  نمود  که  جریان  الکتریکی   زمانی  ایجاد  می  شود  پکه  نور  برای   الکترود  پلاتینی   پوشش  داده  شده  توسط   نقره   که   در  الکرولیت قرار  گرفته  است   بکار  می  رود  .   اقدام  بعدی  و  بسیار  قابل  توجه  توسط  ویلیام  آدامز  و  ریچاردز  دی  (1876)   انجام پذیرفت  . آنها  این  نکته  را  کشف   نمودند  که فوتون   زمانی  پدید آمد  که  سلنیوم   با  دو  پلاتین  گرمی  که  با  هم   وصل  بودند  در  تماس  بود  .  ب  این  حال  جریان  بطور  خود  کار  و  با  استفاده  از  عمل  نور   تولید  می  شود  .  چارلز  فریت  تلاشهای خود  را  در  این   زمینه  انجام  داد   و  اولین  سلول  خورشیدی  بزرگ  را  در  سال 1894   ایجاد  نمود  .  او  لایه  ای   از   سلنیوم  مابین  طلا  و   فلز   دیگر  را  فشرده  ساخت  .  پیشرفتهایی  نیز  با  ایجاد   تئوری   لایه  های  نیمه  هادی  فلزی   توس  والتر  و  همکارانش  ادامه  یافت  .  در  دهه ی   1950 سیلیکون   برای   الکترونیک  های   حالت  جامد  مورد  استفاده  قرار  گرفت  .  پیونهای  pو   nسیلیکون   برای   بهبود  عملکرد  مانع اسکوتی(  Schottky barrier)  مورد  استفاده  قرار  گرفت  .  این  پیوندهای  سیلیکونی  دارای   عملکرد  اصلاح  کننده  ای  بودند  و   رفتار  فوتوولتایک    داشتند.  ر  سال  1954 کاپیتان  فولر  و  پیرسون  اولین  سلول  خورشیدی  سیلیکونی  را   ایجاد  نمود   که  دارای   کارایی 6  درصد  بود  .  با  این  حال   هزینه  در  هر   وات   مرتبط  با  این  سلولهای  خورشیدی    باعث شد  که  آنها  برای  کاربرد  های  زمینی  بسیار   گران   باشند  .   با   این  حال   محلهایی  که در آن   تولید  برق   امکان  پذیر  نمی  باشد  (  فضا  ) برای  سلولهای  خورشیدی   مناسب  است  .  ماهواره  ها   اولین  نرم  افزار  های   شفاف  برای سلولهی  خورشیدی  سیلیکونی  می  باشند  .  از آن  زمان  به  بعد   سلولهای  خورشیدی   بصورت پیوسته  و  مداوم   هم  از  لحاظ  کارایی و  هم   از  لحاظ   اینکه  موادی   از   تولیدات  آنها  استفاده  می  کردند  ، پیشرفت   نمودند . (10) .  اثر  فوتو ولتایک   فرایندی  است  که  توسط  آن   سلول   خورشیدی  انرژی  را  از  نور  به  انرژی  الکتریکی   نبدیل   می کند .   موادی  که    سلولهای  خورشیدی  را  می  سازند   زمانی  که  نور  مورد  استفاده  قرار  گیرد  تعیین  کننده  ی   ویژگی های  فوتوولتایک   می  باشند .  زمانی   که  نور  توسط  ماده   نظیر  فلز  جذب  گردد ، فوتونها  ارائه  دهنده  ی   انرزی  برای الکترونها   جهت   حرکت  به  سمت  تراز  بالای   انرژی   در  ماده  می  باشند .  با  این  حال   الکترونهای   تحریک  شده  بار  دیگر  به   همان  حالت   قبلی    بر  می  گردند . 

 

«گروه تحقیقاتی پلاسما»

02166954926 /////// 09123600694

ترجمه فوری مقاله پایان نامه پروپوزال سمینار، پرداخت اقساطی، ترجمه ارزان متون تخصصی،

مبانی نظری و ترجمه فصل دوم، تایپ و ترجمه با تخفیف ویژه، تحلیل آماری

پیگیری فوری چاپ ارزان کتاب، معرفی جهت چاپ مقاله در ژورنال های معتبر

Email: PDsabz@yahoo.com

Telegram:  @PDsabz20

Instagram: Plasma_Consulting_Group

 

موضوعات مرتبط: برق- الکترونیک , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بررسی و تخمین رابطۀ بین بار و قیمت آن با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی در شهرستان ... 09123600694
دو شنبه 6 آبان 1398 ساعت 21:55 | بازدید : 77 | نویسنده : متخصصین گروه تحقیقاتی پلاسما | ( نظرات )

تخمین بار و قیمت امری با ارزش و حیاتی برای كلیه شركت كنند گان در بازار برق است. پیشتر متدهای مختلفی وجود داشت (متدهای سنتی) اما دقت آنها برای تعیین بار و قیمت کافی نبود. بطور كلی متدهای تخمین بار كوتاه مدت به دو بخش سنتی و مدرن تقسیم شدهاند. از جمله متدهای سنتی می توان به سریهای زمانی و تحلیلهای برازشی اشاره نمود و ازجمله روشهای مدرن میتوان به؛ فیلتر كالمن، سیستمهای خبره، استنتاج فازی، شبکههای عصبی و شبکههای عصبی- فازی اشاره نمود. شبکههای عصبی با الهام از سیستم عصبی بدن طراحی و ابداع شدهاند، بدين معنی كه يک شبکه عصبی از چندين عنصر به اسم نرون تشکیل شده است و هريک از اين نرونها با نرونهای ديگر ارتباط دارد، البته ارتباط بین نرونها وزندار میباشد. اين وزنها به عنوان پارامترهای مهم در آموزش شبکههای عصبی مطرح میشوند كه يک ورودی خاص منجر به خروجی خاص در ليه خروجی شبکه عصبی شود. دو و يا چند نرون میتوانند در يک ليه از شبکه با هم تركیب شوند. همچنین يک شبکه ممکن است شامل يک يا چند ليه باشد. در تحقیق پیشرو، ورودیهای دمای خشک، دمای نقطه شبنم، روزهای هفته، روزهای کاری، ساعت، بار در هفتۀ گذشته، بار در روز گذشته و بار ساعت به ساعت به 24 ساعت گذشته، سال 1395 شهرستان ..... را به کار خواهیم برد که با آنها به وسیلۀ شبکه عصبی به پیشبینی بار خواهیم پرداخت. در نهایت به این سئوالها پاسخ خواهیم داد که؛ ایا پخش بار شبکه از کارایی لازم برخوردار است یا خیر؟ همچنین به چه میزان میتوان رابطۀ بین قیمت و بار شبکه را به درستی تخمین زد؟

منابع و مأخذ
كيا م. (1390). شبكههاي عصبي درmatlab ، چاپ اول، تهران: انتشارات كيان رايانه سبز.
M. Parastegari, H. Amooshahi, R. Hooshmand, A hybrid intelligent algorithm based short-term load forecasting approach,”Electrical Power and Energy Systems, 45:313–324, (2013).
Mohsenian-Rad A.-H. and Leon-Garcia A., (2010), “Optimal Residential Load Control With Price Prediction in Real-Time Electricity Pricing Environments”, IEEE Transactions on Smart Grid, Vol. 1, No. 2, pp. 120-133.
Su C., L., (2007), “Optimal Demand-Side Participation in Day-Ahead Electricity Markets”, PhD thesis submitted to The University of Manchester.

 

 

ساختار شبکه عصبی چند لایه

R – S1 – S2 – S3  Network

 

در این کار، تبدیل یک متغیر پیوسته به تعدادی متغیر گسسته که بتوانند به عنوان ورودی شبکه عصبی بیزین استفاده شوند، توسط مدل ترکیبی با توابع گوسین صورت می گیرد در يک شبکه چند لايه، هر لايه ماتريس وزن W ويژه خود، بردار باياس b خود، يک بردار ورودی n مربوط به خود و يک بردار خروجی a ويژه خود را دارد. لايه های مختلف می توانند تعداد نرون های متفاوتی داشته باشند. لايه ای که خروجی آن، خروجی شبکه است، يک لايه خروجی ناميده می شود. لايه های ديگر، لايه های پنهان نام دارند. شبکه های چند لايه قدرتمند تر از شبکه های تک لايه هستند. برای نمونه، يک شبکه دو لايه که شامل يک لايه اول سيگموئيد و يک لايه دوم خطی می باشد، می تواند به منظور تقريب اکثر توابع اختياری آموزش داده شود. بيشتر شبکه های کاربردی تنها دو يا سه لايه دارند.

 

⦁ نگاشت خروجي و الگوريتم يادگيري در CMAC
⦁ خروجي، مجموع وزنهاي فوق مكعبهاي فعال شده است.
تنظيم وزنها

هنگامی که یک جزء اضافه می شود، اگر ارتباط میان kامین جزء و اجزاء قبلی هنوز هم مستقل باشد، پارامترها با تخمین دوباره از k جزء بدست می آیند. برعکس اگر حداقل یکی از اجزا با جزء اضافه شده همبسته باشد، باید پارامترها را در مدل ترکیبی (k-1) ملاحظه کنیم و تعداد ترکیبات را حداقل (k-1) مشخص کنیم.


شبکه عصبی مصنوعی یک سامانه پردازشی داده‌ها است که از مغز انسان ایده گرفته و پردازش داده‌ها را به عهدهٔ پردازنده‌های کوچک و بسیار زیادی سپرده که به صورت شبکه‌ای به هم پیوسته و موازی با یکدیگر رفتار می‌کنند تا یک مسئله را حل نمایند. در این شبکه‌ها به کمک دانش برنامه‌نویسی، ساختار داده‌ای طراحی می‌شود که می‌تواند همانند نورون عمل کند؛ که به این ساختارداده نورون گفته می‌شود. بعد باایجاد شبکه‌ای بین این نورونها و اعمال یک الگوریتم آموزشی به آن، شبکه را آموزش می‌دهند. از آنجايی که تابع انتقال لگاريتمی سيگموئيد، يک تابع مشتق پذير است، عموماً از آن در شبکه های چند لايه ای استفاده می شود که با استفاده از الگوريتم پس انتشار خطا ( Backpropagation ) آموزش می پذيرند. نمونه ای از اين تابع به صورت زير است: مطابق اين عبارت، ورودي اين تابع انتقال مي تواند هر مقداري بين منفي بينهايت تا مثبت بينهايت باشد در حاليکه خروجي آن در بازه صفر و 1 محدود شده است.

 

 

«گروه تحقیقاتی پلاسما»

02166954926 /////// 09123600694

ترجمه فوری مقاله پایان نامه پروپوزال سمینار، پرداخت اقساطی، ترجمه ارزان متون تخصصی،

مبانی نظری و ترجمه فصل دوم، تایپ و ترجمه با تخفیف ویژه، تحلیل آماری

پیگیری فوری چاپ ارزان کتاب، معرفی جهت چاپ مقاله در ژورنال های معتبر

Email: PDsabz@yahoo.com

Telegram:  @PDsabz20

Instagram: Plasma_Consulting_Group

 

 

 


موضوعات مرتبط: برق- الکترونیک , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تجمیع وزنی رتبه بندی های جزئی با استفاده از روش بهینه سازی کلونی مورچه
دو شنبه 6 آبان 1398 ساعت 17:41 | بازدید : 65 | نویسنده : متخصصین گروه تحقیقاتی پلاسما | ( نظرات )

 تجمیع  ترجیحات  (بیان  شده  در  قالب   رتبه  بندی ) از  متخصصین   مختلف  یک  موضوع  مهم  در حوزه  های   گوناگون  می  باشد .  هدف   مسئله  ی  رتبه  بندی   محاسبه  ی   رتبه  بندی   تجمیع شده   می  باشد  که   فاصله  ی  کمی  با    نظر  سنجی جهانی  دارد .  این  فرض   وجود  دارد که  این  رتبه  بندی  ها   کامل  هستند  و  تمامی  این  مولفه  ها صریحا  توسط  کارشناس   رتبه  بندی می  شوند .  این  فرضیه  به  سادگی    زمانی  که  به  عنوان  مثال  تنها  آیتمهای   تاپ    رتبه  بندی  می شوند  صادق  نمی  باشد  اما   رتبه  بندی  جزئی  را  می  تواند   ایجاد  نماید  .  این  مقاله   مسئله  ی   رتبه  بندی  کمی   وزنی  را  برای  رتبه  بندی های  جزئی   تدوین  می  نماید  .  مسئله  ی    رتبه  بندی  کمی  قادر  است  تا  رتبه  بندی  های  جزئی  را  از  کارشناسان  متعدد  تجمیع  نماید  و  این   زمانیست که  تنها  تعداد  محدودی  از  مولفه ها ی  مرتبط    به  صورت   صریح  رتبه  بندی  می  شوند  و  این  تعداد  ممکن  است   از  دیدگاه   یک   کارشناس   به  کارشناس   دیگر  متفاوت  باشند .  علاوه   بر این  این  مقاله  دو  راهبرد  را  برای  تعیین  وزن   هر   رتبه  بندی  جزئی  بیان  می  دارد .  این  مسئله  در  حوزه  ی  بهینه  سازی  ترکیبی  قرار دارد  و  وابسته  به  الگوریتم  متائوری  بهینه  سازی  کلونی  مورچه   می  باشد  و  راه  حلهایی  با  کیفیت  بالا  را  ارائه  می  دهد . شواهد  نشان  می  دهند  که  راه  حل  مبتنی  بر ACO بطور   قابل  توجهی  از  رویکرد  های  تکاملی  دیگر ، عملکرد  بالایی  را دارد  و  این   موضوع   هنگام  برخورد  با  مسئله  ی  رتبه  بندی  کمنی  بسیار  موثر می  باشد 

برای رتبه بندی پیش فرض غیر شخصی در بازار های پویا PageRank استفاده از
الگوریتمهای رتبه بندی پیش فرض(PCRA) جهت ایجاد رتبه بندی محصولی غیر شخصی برای مصرف کنندگان استاندارد در فروشگاههای آنلاین مورد استفاده قرار می گیرند . رتبه بندی های پیش فرض بدون داشتن هر گونه اطلاعات در رابطه با اولویتهای مصرف کننده ایجاد می شوند . این مطالعه استفاده از الگوریتم رتبه بندی مرکزی محصول را که مسائل الگوریتمهای رتبه بندی پیش فرض موجود را حل می کنند جل می کند پیشنهاد می نماید . رویکرد های موجود در رتبه بندی یا به دلیل متکی بودن بر یک ویژگی محصول دقت پایینی را دارند ویا قادر به رتبه بندی محصولات به روز و جدید نیستند زیرا که از رفتار گذشته ی مصرف کننده نظیر رتبه بندی ها و یا فروشهای پیشین استفاده می کنند . PCRA از محوریت PAGERANK محصولات برای تعیین رتبه ی آنها استفاده می کند . گراف غالب محصول ، محصولات را به صورت گره هایی مدلسازی می کند . در یک تجربه ی آزمایشگاهی با سه دسته از محصولات ( لامپهای صرفه جوی انرژی ، اتاقهای هتل و مشینهای شستشو ، PCRA منجر به رتبه بندی دقیقی نسبت به سایر رویکرد های موجود می شود. PCRA لامپها و ماشینهای شست و شو را که مصرف کنندگان ترجیح می دهند در رتبه ای قرار می دهند که 1.5 برابر بیشتر از رتبه بندی پیش فرض می باشد . تنها مرتب کردن قیمت اتاقهای هتل به صورت صعودی منجر به شکست روش PCRA شد . قیمت مهمترین ویژگی اتاقهای هتل برای مصرف کننده می باشد و لذا رتبه بندی که تنها قیمت را مورد ملاحظه قرار دهد می تواند فراتر از رتبه بندی هایی باشد که چند ویژگی را مورد ملاحظه قرار می دهند و PCRA از این نوع رتبه بندی هاست که به هر ویژگی وزن مشخص و برابری را می دهد . به طور خلاصه PCRA برای محصولانی که مصرف کنندگان بیش از یک ویژگی را در نظر دارند قابل اجرا می باشد و در بازار هایی به کار می رود که در آنها مجموعه ی محصولات بطور مداوم در حال تغییر باشند .

 

«گروه تحقیقاتی پلاسما»

02166954926 /////// 09123600694

ترجمه فوری مقاله پایان نامه پروپوزال سمینار، پرداخت اقساطی، ترجمه ارزان متون تخصصی،

مبانی نظری و ترجمه فصل دوم، تایپ و ترجمه با تخفیف ویژه، تحلیل آماری

پیگیری فوری چاپ ارزان کتاب، معرفی جهت چاپ مقاله در ژورنال های معتبر

Email: PDsabz@yahoo.com

Telegram:  @PDsabz20

Instagram: Plasma_Consulting_Group

 

موضوعات مرتبط: کامپیوتر , فناوری اطلاعات , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


روش مدیریت زمان بر روی پروژه ی ساخت و ساز 09123600694
دو شنبه 6 آبان 1398 ساعت 17:38 | بازدید : 78 | نویسنده : متخصصین گروه تحقیقاتی پلاسما | ( نظرات )

صنعت ساخت و ساز مالزی نقش مهمی در توسعه کشور دارد. CIOB در سال 2008 [1] نشان داد که کیفیت مدیریت زمان در پروژه های ساختمانی به طور کلی ضعیف است. بنابراین، مدیریت زمان موثر برای پروژه ساخت و ساز در مدیریت ریسک پروژه تکمیل تاخیری مهم است. هدف از این پروژه بررسی عمل مدیریت زمان در پروژه ساخت و ساز است.
اهداف این مطالعه ارزیابی مشارکت پاسخ دهندگان در برنامه ریزی کارهای ساختمانی، بررسی نحوه نگهداری پرونده ها و شناسایی روند نظارت بر پیشرفت کار در صنعت ساخت و ساز است. برای رسیدن به این اهداف، 30 پرسشنامه برای پاسخ دهندگان توزیع شد. با توجه به این یافته ها، مدیر پروژه دارای بالاترین درصد در هر دو پیش نویس، روش برنامه ریزی و جلسات برنامه ریزی پروژه است. اکثر پاسخ دهندگان گفتند ، مدت زمان فعالیت که به طور کامل یا بخشی محاسبه شد ه است و قیمت در اسناد جداگانه با احتمالی اختصاص داده شد. برای گزارش های پیشرفت، اکثریت ترجیح می دهند سوابق را بر روی کاغذ حفظ کنند، و بلافاصله پس از ورود به پایگاه داده آن را نگه داشتند. اکثر آنها تجربه کار اضافی مربوط به تخصیص نیروی کار داشتند. هنگامی که این موضوع مربوط به منابع مورد استفاده برای کار انجام شده در آن محل بود، این تجربه اکثر پاسخ دهندگان وظیفه در برنامه ریزی برای پرونده های کار و تجهیزات و تجهیزات را مشخص کرد. پاسخ دهندگان ترجیح دادند گزارش پیشرفت در جلسه یا مکاتبات و برنامه ها به صورت ماهانه به روز شود..

 

«گروه تحقیقاتی پلاسما»

02166954926 /////// 09123600694

ترجمه فوری مقاله پایان نامه پروپوزال سمینار، پرداخت اقساطی، ترجمه ارزان متون تخصصی،

مبانی نظری و ترجمه فصل دوم، تایپ و ترجمه با تخفیف ویژه، تحلیل آماری

پیگیری فوری چاپ ارزان کتاب، معرفی جهت چاپ مقاله در ژورنال های معتبر

Email: PDsabz@yahoo.com

Telegram:  @PDsabz20

Instagram: Plasma_Consulting_Group

 

موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , معماری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تحلیل ریسک در مدیریت پروژه های ساخت و ساز شهری از دیدگاه کارمند و پیمانکار 09123600694
دو شنبه 6 آبان 1398 ساعت 17:33 | بازدید : 80 | نویسنده : متخصصین گروه تحقیقاتی پلاسما | ( نظرات )

عدم تعادل بین پیشرفت های پیش بینی شده و واقعی در توسعه پروژه های ساخت و ساز شهری نشان می دهد که موانع و خطرات زیادی وجود دارد که نه تنها باعث می شود که مدیریت شهری بی ثبات باشد، بلکه بازسازی و توسعه فضای شهری نیز به طور جدی تهدید می شود. در این مطالعه، تحقیقات کتابخانه در مورد مسائل مربوط به خطر پروژه های ساختمانی انجام شد و سپس مصاحبه ها با کارشناسان و مدیران آگاه و درگیر در پروژه ها انجام شد و در نهایت پرسشنامه ها برای شناسایی و طبقه بندی تاثیر خطرات اجرای پروژه های ساختمانی. توزیع گردید . پس از تجزیه و تحلیل داده ها، نتایج نشان داد که کارشناسان مهم ترین خطرات را تاخیر در پرداخت قراردادی ، عدم ا داره ی روابط و قوانین در مناقصه ناشی از اقدامات کارفرما ، تعهد کم به کیفیت کار ارائه شده توسط قراردادی های ، عدم تکمیل مهندسی جزئیات توسط پیمانکاران خارجی در زمان مقرر ، ضعف در منابع مالی پیمانکاران و ارائه قیمت های پایین تر از قرارداد های معقول برای پیروزی در مناقصه عنوان نمودند . همه اینها نیاز به توجه خاصی دارند و سایر خطرات در سطح بعدی مهم هستند. در نهایت، راه حل هایی برای از بین بردن یا کاهش خطرات در مناطق خطرناک ارائه شده است تا آرامش را برای پیمانکاران و کارفرمایان ارائه شود.

 

Risk analysis in the management of urban
construction projects from the perspectiveof the employer and the contractor

 

«گروه تحقیقاتی پلاسما»

02166954926 /////// 09123600694

ترجمه فوری مقاله پایان نامه پروپوزال سمینار، پرداخت اقساطی، ترجمه ارزان متون تخصصی،

مبانی نظری و ترجمه فصل دوم، تایپ و ترجمه با تخفیف ویژه، تحلیل آماری

پیگیری فوری چاپ ارزان کتاب، معرفی جهت چاپ مقاله در ژورنال های معتبر

Email: PDsabz@yahoo.com

Telegram:  @PDsabz20

Instagram: Plasma_Consulting_Group

 

موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , معماری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اثرات نانوکمپوزیت کروم بر متابولیتهای خونی و فراسنجهای غدد درون ریز و صفات ایمنی خوکها
دو شنبه 6 آبان 1398 ساعت 17:30 | بازدید : 83 | نویسنده : متخصصین گروه تحقیقاتی پلاسما | ( نظرات )

مطالعه ی انجام شده به منظور ارزیابی تاثیرات نانوکومپوزیت کروم بر متابولیت خون و فراسنجهای آدوکرین و صفات ایمنی خوکها می باشد. تعداد 100 مورد خوک اخته ی دورگه انتخاب شدند. به 50 مورد از این خوکه رژیم غذایی کنترل شده ارائه گردید ( رژیم غذایی ذرت و کنجاله ی سیا ) و به تعداد دیگر نیز رژیم غذایی با مکمل 200 گرم کروم حاصل از CrNano/kg ارائه گردید. تمامی خوکها در طول آزمایش دسترسی آزاد به غذا و آب داشتند. نمونه های خونی از 50 خوک موجود در هر گروه پس از 35 روز آزمایش در رابطه با تحلیل متابولیتهای خونی و فراسنجهای اندوکرین و صفات ایمنی جمع آوری گردید. افزودن نانوکروم بطور قابل توجهی سطوح سرمی گلوکز و نیتروژن اوره و تریگکلیسرید و کلسترول و اسید چرب غیر اشباع شده را کاهش می دهد. در مقابل سطوح سرمی پروتئین و لیپوپروتئین با چگالش بالا و فعالیت لیپاز بطور قابل توجهی در خوکهایی که دارای رژیم غذایی نانوکروم بودند افزایش یافت. مکمل رژیم غذیی با نانوکروم فاکتور رشد انسولینی را افرایش داد. و سطوح کورتیزول و انسولین سرم را کاهش داد. علاوه بر این نانوکروم مکمل منجر به افزایش در ایمونوگلوبین m و ایمونوگلوبوبین g در پلاسما گردید. این نتایح بیانگر این است که مکمل رژیمی کروم به عنوان نانوکمپوزیت کروم بر متابولیت خون تاثیر گذار می باشد و سطوح پارامتر های و فراستجهای غدد درون ریز را تغییر می دهد و بر وضعیت ایمنی خوکها تاثیر گذار می باشد.

 

«گروه تحقیقاتی پلاسما»

02166954926 /////// 09123600694

ترجمه فوری مقاله پایان نامه پروپوزال سمینار، پرداخت اقساطی، ترجمه ارزان متون تخصصی،

مبانی نظری و ترجمه فصل دوم، تایپ و ترجمه با تخفیف ویژه، تحلیل آماری

پیگیری فوری چاپ ارزان کتاب، معرفی جهت چاپ مقاله در ژورنال های معتبر

Email: PDsabz@yahoo.com

Telegram:  @PDsabz20

Instagram: Plasma_Consulting_Group

 

موضوعات مرتبط: شیمی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تاثیر مکمل کروم کلات شده بر عملکرد شیر دهی و فراسنجهای خونی گاوهای هولشتاین تحت فشار حرارتی
دو شنبه 6 آبان 1398 ساعت 17:27 | بازدید : 215 | نویسنده : متخصصین گروه تحقیقاتی پلاسما | ( نظرات )

هدف این مطالعه تعیین تاثیر مکمل کروم شلات شده بر عملکرد شیر دهی و اجزای خونی گاوها تحت تنش و فشار گرمایی می باشد. 160 گاو شیر ده هولشتاین (120 تا 130 روز پس از زایمان ) در این مطالعه مورد استفاده قرار گرفتند. حیوانات بطور برابر به دو گروه تقسیم شدند. و تحت زیر مجموعه ی یکی از دو گروه رژیمی درمانی به صورت تصادفی قرار گرفتند. در رژیم درمانی گروه یک جیره های غذایی کاملا مخلوط شده بدون کروم اضافه گردید و به عنوان گروه کنترل در نظر گرفته شد. در رژیم غذای گروه دو نیز مخمرکروم در سطوح ساخته شده سفارشی اضافه گردید. و حداقل و حداکثر دما نیز به ترتیب 24 و 29 درجه سانتی گراد بود. شاخص متوسط دمای رطوبتی 78.6 بود. افزودن مخمر کروم به رژیم غذیی گاوها باعث افزایش شیر دهی و جذب غذایی آنها شد. تفاوت معنادار و قابل توجهی مابین دو گروه درمانی در درصد های چربی شیر و پروتئین و لاکتوز وجود نداشت. افزودن کروم به رژیم غذایی گاوهای شیر ده تاثیری بر سطح سرم خونی آزمون هماگلوتیناسیون و آلبومن و گلوکز نداشت و غلطت کلی پروتئین خونی و لوبین کاهش یافت. میزان سطح گلوبین و کلسترول بطور قابل توجهی با افزودن کروم افزایش یافت. افزودن کروم کلات شده به رژیم غذایی گاوها تحت فشار حرارتی باعث افزایش محصول شیر و جذب غذا بدون تاثیر گذاری بر مولفه های شیر گردید.

 

«گروه تحقیقاتی پلاسما»

02166954926 /////// 09123600694

ترجمه فوری مقاله پایان نامه پروپوزال سمینار، پرداخت اقساطی، ترجمه ارزان متون تخصصی،

مبانی نظری و ترجمه فصل دوم، تایپ و ترجمه با تخفیف ویژه، تحلیل آماری

پیگیری فوری چاپ ارزان کتاب، معرفی جهت چاپ مقاله در ژورنال های معتبر

Email: PDsabz@yahoo.com

Telegram:  @PDsabz20

Instagram: Plasma_Consulting_Group

 

موضوعات مرتبط: شیمی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری09123600694



نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه09123600694
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار PDsabz.org
:: کل مطالب : 5738
:: کل نظرات : 0
:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9


:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 104
:: بازدید ماه : 629
:: بازدید سال : 5039
:: بازدید کلی : 102400
امارگیر وبلاگامارگیر سایتتقویم و ساعت
امارگیر وبلاگامارگیر سایتتقویم و ساعت انجام پايان نامه دكتري انجام پايان نامه كارشناسي ارشد فوری انجام پايان نامه كارشناسي چگونه لاغر شویم؟ انجام پايان نامه ارشد انجام پایان نامه کارشناسی ارشد انجام پایان نامه دانشجویی انجام پایان نامه ارشد کامپیوتر انجام پايان نامه سنندج انجام پایان نامه ارشد انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تهران هوش مصنوعی انجام پایان نامه مراحل انجام پايان نامه ارشد انجام پایان نامه کارشناسی انجام پایان نامه شهرسازی انجام پایان نامه کارشناسی ارشد پرستاری تلگرام علی کریمی اصفهان شیراز قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران انجام پایان نامه کارشناسی ارشد معماری انجام پروپوزال مدیریت انجام پروپوزال پزشکی انجام پروپوزال ارشد معماری انجام پروپوزال دکتری انجام پروپوزال دکتری مدیریت تلگرام علی دایی انجام پروپوزال مهندسی صنایع انجام پروپوزال مهندسی پزشکی انجام پروپوزال مراحل انجام پروپوزال انجام پروپوزال مدیریت بازرگانی چگونه پولدار شویم؟ انجام پروپوزال ارشد روش انجام پروپوزال انجام سمينار انجام سمينار دکتری انجام سمینار کارشناسی ارشد برق انجام سمينار تغيير انجام سمینار ارشد انجام سمينار دكتری انجام سمينار مديريت انجام سمينار جديد انجام سمینار دانشجویی انجام سمینار ارشد کامپیوتر انجام سمینار کارشناسی ارشد عمران انجام سمینار و پایان نامه انجام سمينار شيمي انجام سمينار حقوق انجام سمینار کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی انجام سمينار موفقيت انجام سمینار انجام سمینار دکتری انجام مقاله دانشجویی انجام مقاله و پایان نامه انجام مقاله isi انجام مقاله تبلیغ سفارش انجام مقاله انجام مقاله فوری انجام مقاله دانشجویی انجام مقاله نویسی انجام مقاله مروری انجام مقاله لرستان انجام مقاله علمی انجام مقاله isi معماری انجام مقاله کنفرانسی انجام مقاله مشهد انجام مقاله تبریز انجام سمینار سیستان شرکت معتبر پایا نامه نویسی انجام پایان نامه قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد